PORADNIK - ATAK:
1) Na wojnie nie atakuj dla zysku. Jesteś członkiem klanu więc najważniejsze jest dobro ogółu. Atakuj dla wygranej.
2) W okresie między wojnami atakuj przy użyciu łuczniczek i niebieskich spelli bogate farmy, w których surowce
zgromadzone są w kopalniach i kolektorach - stracisz więcej czasu na
poszukiwaniu takiej farmy ale zaoszczędzisz na produkcji jednostek.
3) Przed atakiem przeprowadź rozpoznanie: staraj się ustalić czy w
zamku jest obrona oraz gdzie mogą znajdować się pułapki (wewnątrz wioski
to zwykle puste przestrzenie). Np. atak hogami jest bardzo skuteczny
ale jeśli trafią na bombę, wszystkie idą do nieba.
4) !!!
NAJWAŻNIEJSZA ZASADA !!! Bezwzględnie należy wyciągnąć jednostki wroga z
zamku. Wystarczy wysłać np. jednego łucznika, który zaatakuje budynek
przeciwnika znajdujący się w zasięgu zamku. Ogromny odsetek niepowodzeń
podczas wojny wynika z faktu zaniedbania tej zasady.
5) Jeśli z
zamku wychodzą łuczniczki i czarodzieje (większość przypadków) postaraj
się je kierować tak by przechodziły obok jednostek obrony - wtedy spuść
niebieskiego spella na obronę - wojsko zostanie zniszczone, a budynki
obrony doznają poważnych uszkodzeń.
6) Jeśli używasz smoków,
atakuj takie wioski, gdzie wyrzutnie zlokalizowane są na ich obrzeżach
lub wcześniej zniszcz air defense.
Jeśli masz dużo miejsca w obozach, użyj najpierw kilku balonów, które skupią na sobie uwagę wyrzutni rakiet.
7) Spelle:
- smoki i giganaci są powolnymi jednostkami więc możesz użyć Rage Spelli,
- hogi i czarodzieje mają mało pkt życia więc użyj Healing Spelli; możesz też użyć Healerów i Rage Spelli
Oczywiście nie ma jednego konkretnego scenariusza - wszystko zależy od
sytuacji i preferencji gracza ale zasady 1,3-4 są uniwersalne.
Przykład ataku: